پژوهش برای دنیایی بهتر
پژوهش برای دنیایی بهتر

پژوهش برای دنیایی بهتر

دردی در دل دارم

 

 

امروز در سومین سالی که این وبلاگ رو شروع کردم، وقتی بازش کردم خیلی دلم سوخت. نمیدونستم از چی بنالم. می خواستم فریاد بزنم و بگم این اونی نبود که من می خواستم. دلم سوخت برای خودم که چرا کسی سراغمو نمیگیره. چرا کسی نمیگه که چه دردی داری که نمی نویسی. 

می خوام بگم که دردم از این نیست که قلمم شکسته، نه! 

نمی خوام بگم وقتشو ندارم و سرم خیلی شلوغه، نه! 

نمی خوام بگم ذوقم خشک شده و مطلبی برا نوشتن ندارم، نه! 

نمی خوام بگم دلم پر نشده تا با قلمم ناله کنم، نه! 

 

می خوام بگم دلم شکسته، که خیلی بدتر از اینه که دستام بشکنه. تو این چند ماهی که ننوشتم کسی بهم نگفت که چرا نمی نویسی. انگار بودم اما نبودم!!!!!!  کسی نخواست بدونه .... 

 

تصمیم گرفتم تعطیل کنم اما گفتم که بی احترامیه که بخوام بی خدا حافظی برم. برا همین تصمیم گرفتم این متنو بنویسم و تا زمانی که حداقل 100 جواب تو نظرات نگرفتم چیزی چاپ نکنم.  

 

نظر بدید تا انگیزه دوباره بشید!  

لطفا شماره تلفن و آدرس email رو فراموش نکنید.

نظرات 106 + ارسال نظر
شرف الزیاد دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 00:25

سلام استاد گران قدرم . با این که این ترم من درسی با شما برنداشتم ولی هروز خدا وکیلی هم به سایت شما هم سایت استاد کشتیبان سر می زنم و از مطالبش هم راضیم ولی استاد اگه مطلی های بهتری بزارین می شه گفت با دانشجویا ن یه پل ارتباطی دارین البته خارج از دانشگاه که می تونین نظراتتون رو به اشتراک بزارین . این نظر منه ایشالله که تنهامون نذارین باسپاس فراوان

danesh joo دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 00:26

استاد نرووووووووو ما منتظر مطلبای زیبا و علمی تون هستیم

رحیم زاده رنانی دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:08

درود به استاد گلم،نفرمایید دکتر،شما همیشه واسه ما الگو بودید و هستید،متاسفانه هم دوره ای ها همگی اسیر بند خدمت مقدس هستند،منم این نظر رو با گوشی موبایل از داخل آسایشگاه پادگان دارم خدمتتون مینویسم،شخصا به محض فراغت از خدمت افتخار همراهی با شمارو بجون میخرم،زنده باشید

Alidad دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:58

سلام به شما که به من علم و ازادی یاد دادین که من خودم رو بنده شما میدونم.
اینو بدونین که شما همیشه در قلب تک تک ما هستید.
و اما چیزی ننوشتم چون هر وقت شما رو دیدم دورو ورتون شلوغ بود همجا یه عده دنبالتون گفتم لابد ایشون هم از حداقل به حداکثر پیوستن .چون نمیخواستم بتی که از شما در دلم ساخته بودم بشکند .......ولی وقتی دیدم نوشتین دلتون گرفته گرفتم همون بت تو دل من پابرجاست.
دوستتان دارم به خاطر روحتان و ازادگیتاندر هر کجا در هر دین ودر هر مکان.

علیداد سعیدی

alidad9010@yahoo.com

09370583510

ali دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:36

.salam ostad
می خواستم بدونید دانشجوی حقیر شما همیشه از خودش اینو می پرسید که چرا وبلاگ دکتر آپگریت نمیشه؟؟؟؟؟؟

taieb دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:55

سلام دکتر این مطلب واقعا ناراحتم کرد چون مطالب در وبلاگ شما خیلی به درد من دانشجوی حقوق می خوردچون واقعا چشم منو به رشته مهندسی باز می کند.

محمد رویین دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 14:01 http://mohammad69m.blogfa.com/

سلام استاد . ناسلامتی شما الگوی ما هستین نمیشه که ما رو تنها بذارین .من خودم بهتون سر میزدم ولی براتون نظر نمیذاشتم از این به بعد براتون نظر هم میذارم. خوشحال میشیم به کارتون ادامه بدین.

yasin azimi دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 15:29

salamo khaste nabashid khetmate ostade mehraboonemun.ostad kheyli sakhte adam ye dardi to delesh dashte bashe ama natone be zabun biyare,ma be onvane daneshjo fek nakonam betoonim shoomaro dark konim,ama kash az dastemun bar niyad shoomaro khoshhal karde basim,inja hameye doostan az shooma tagdiro tashakor kardan bekhatere zahmat hayi ke baramun keshidin.ama man shakhsan mikham har kari ke az dastam bar biyad baraton bekonam,va sharike dardetoon basham

[ بدون نام ] دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 15:38

البته با کمی پوزش

تو هرچه میخواهی باش اما ادم باش.چه بسیار نشنیدن ها،ندیدن ها و نفهمیدن ها هست که به این ملت اسایش و خوشبختی بخشیده.مگر نمیدانی بزرگترین دشمن ادم فکر اوست پس تا میتوانی خر باش تا خوش باشی.امروزه گرسنگی فکر از گرسنگی نان فاجعه انگیزتر است و برای خوشبخت شدن به هیچ چیز نیاز نیست جز نفهمیدن.

سیدحسام الدین پورمیررضا دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 15:56

باسلام خدمت شمااستاد گران قدر از طرف خودم میگم از دیدن این نوشته ها واقعا ناراحت شدم نمیدونم اسمشو کم لطفی یا بیلطفی بذارم ولی هیچوقت تا عمر دادم چیزهایی رو که از شما یاد گرفتم ودلسوزیهایی که نه فقط واسه من واسه همه دانشجوها داشتید رو تا عمر دارم فراموش نمیکنم و خودم رو مدیون شما می دونم باتشکر ۰۹۱۴۴۰۷۰۸۵۶

جاوید سیدنژاد دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 16:22

سلام و درود و عرض ادب و احترام خدمت دکتر رحمانپور
همیشه دوس دارم استاد صداتون کنم چون واقعا حق استادی در گردن بچه های مکانیک دارین
اخر هفته گذشته از پادگان مرخصی گرفتم تا بیام دانشگاه خامنه و خدمت شما. اما از شانس بد من گفتید که آخر هفته خامنه تشریف ندارید. چون شنبه ها برامون مرخصی نمیدن
عکس شما را در گوگل سرچ کردم و به سایت روستای دیزج خلیل رسیدم وقتی بیوگرافییتان را مطالعه کردم به خودم افتخار کردم که 2 سال در خدمت شما بودم
استاد عزیز شما شخص مهمی هستید حتی اسم قشنگی که براتون انتخاب شده (مرتضی) بدون دلیل نبوده. حداقلش اینکه برای ما مهم هستین.
ازتون خواهش میکنم بازم وبلاگتون رو دوباره شروع کنید و دنبال تیراژ نظرات نباشین حداقل اینجوری از مطالب شما استفاده می کنیم.
بازم براتون sms و mail میزنم
خیلی خیلی دوستون دارم.

کوچیک شما - جاوید سیدنژاد 09143097298

حسین پاسبانی دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 19:02

سلام استاد خسته نباشید
من تو جواب میتونم اینو بگو که تقریبا هر هفته 1بار وبلاگتون میام اما میدیدم که مطالبتون فرقی نکرده منم ناامید میشدم که چرا نیستین اما امروز که امدم دیدم ایتو نوشتین یکم خجالت کشیدم از خودم و احساس شرمندگی کردم من واقعا همیشه دعاتون میکنم و ارزوی خشبختی براتون دارم. از این به بعد هم سعی میکنم که بیشتر باهاتون در ارتباط باشم.
حسین پاسبانی
09356157508

حسین پاسبانی دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 19:12

سلام استادم
شما همیشه برام عزیز بودین و هستین من زیاد میام وبلاگتون اما فکر کنم شما خودتون زیاد نمیایین براتون هم پیام نمی گذاشتم چون فکر میکردم سرتون زیاد مشغوله اما بعد از این سعی میکنم که باهاتون در ارتباط باشم.
دوستون دارم
حسین پاسبانی
09356157508

حسین پاسبانی دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 19:14

سلام استادم
شما همیشه برام عزیز بودین و هستین من زیاد میام وبلاگتون اما فکر کنم شما خودتون زیاد نمیایین براتون هم پیام نمی گذاشتم چون فکر میکردم سرتون زیاد مشغوله اما بعد از این سعی میکنم که باهاتون در ارتباط باشم.
دوستون دارم
حسین پاسبانی
09356157508

صالح فرشادی دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 19:30

باعرض سلام واحترام
زمانی که پیام شما به دست من رسید بلافاصله به وبلاگ مراجعه کردم وپیام را برای همه دوستان مرتبط فرستادم باور بفرمایید از صبح در این فکر بودم چه چیزی بنویسم وچه بگوییم
تا اینکه الان توانستم این مطلب را بنویسم :
من همیشه سپاس گزارزحمات شما هستم وواقعا این را از صمیم قلب عرض میکنم وامیدوارم که حداقل باپیشرفت
خود وعلاقه مندی برای جویایی علم بتوانم ذره ای از محبت های جناب عالی را جبران کنم
ما منتظر نوشته های شما هستیم

با تشکر

امیر ابوالکاظم کفاشان دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 19:47 http://mmst.blogfa.com

سلام به استاد علم و ادب و اخلاق
با اینکه بهمن ماه فارغ التحصیل شدم و در حال حاضر خدمت سربازی رو میگذرونم ولی باز از مطالب وبلاگتون استفاده میکنم.
امیدوارم سایتون بر سر اهل علم مستدام باشه و با مطالبتون مارو بهره مند کنید که همیشه با نوشته و بدون نوشته یادتان در دلها باقیست ولی مینویسم تا بنویسید.

09360432215

Hojjat faqiri دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 23:45

سلام به خدمت استاد بزرگوار
استاد ما همیشه شرمنده ادب وشخصیت شما بودیم وهستیم.به خداوقتی این مطلب رو خوندم شرمم شد.ولی استاد من هر ماه یکی دو باری به وبلاگتون سر میزنم واز مطالبتون استفاده میکنم اما بدبختانه نظر نمیدادم این بی ادبی مارو ندید بگیرید.چون مشغله کاریم خیلی زیاده وقت نوشتن رو نمیکنم.استاد اینو بدونید من این همه پیشرفتم در کار رو مدیون شما استاد گران قدر خودم میدونم وتا عمر دارم فراموشتون نمیکنم و دعاتون میکنم.این دل گرمی رو از ما نگیرید.
خیلی دوستتون دارم.
۰۹۳۶۰۸۳۳۴۱۲
faqiri.H@gmail.COM

rezazade دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 23:50

slm ostad.ma hamishe be yade shoma hastim va az veblageton estefade mikonim.maro az in elme bi hododeton bi nasib nazarid.khili mikhameton
farhad rezazade

شرف الزیاد سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 00:41

استاد من به نمایندگی از شما به دوستانی که دست رس داشتم اطلاع دادم که یه سری به وبلاگ بزنن درضمن من ایمیل و شماره تلفن رو فراموش کردم بنویسم امید به روزی که این نظرات بیشتر از 1000 تا بشه .

sharafolziad@gmail.com

09370306824

مهدی سرخوش دانشجوی شیمی خامنه سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 00:45

استاد هیچ وقت انرژی سر کلاستون رو فراموش نمی کنم و همچنان دوست دارم وبلاگتون هم همین طور مثل خودتون اکتیو باشه درود و سپاس فراوان

09302615650
مهدی سرخوش

امید طاهری سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:31

سلام استاد
ممنون از تمام زحماتی که در طول دوران دانشگاه برای بچه های ساخت و تولید انجام دادین،اتفاقا من هر روز از شما یاد میکردم،
فقط از ادرس سایتتون خبر نداشتم.
ان شاالله خداوند به شما عمری پر برکت و راهی پر عزت بدهد.
09125803784

[ بدون نام ] سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:09

سلام استاد ؛ تو این چند ماهی که فارق التحصیل شدم حسابی دلم برای دانشگاه و بخصوص شما تنگ شده ، انشاءالله در اولین فرصت به دیدنتون میام ، برام دعا کنید ، علی فقیهی

حامد سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 13:28

ضمن عرض سلام می خواستم عرض کنم استاد تا زمانی که تو این کشور علم بهتر است یا ثروت هنوز هم موضوع انشا های ماست و تا زمانی که تو دانشگاهها نمره جای درس و تحقیق و گرفته و تا زمانیکه دانشجو فکر شهریه و پاس کردن واحدها است و تا زمانیکه وقتی به دانشجو یا بعضی اساتید تا میگیم پژوهش و تحقیق و وبلگ و ... میگه با با ول کن مدرکتو بگیر و بگرد دنبال پارتی تا یک کاری پیدا کنی البته یجورایی حق با اوناست چون الان بند پ و یک کم ..... جای مهندس و دکترو گرفته دیگه حالی باسه این کارا نمی مونه تو وبلگ گروه شیمی هم که آدرس اونو زیر براتون می زارم همین بلا سر منم اومد و برا کسی مهم نبود که من چیزی می نویسم یا نه به همین دلیل دیگه ادامه ندادم . به هر حال امیدوارم روزی این ورق برگرده به امید اون روز.
HTTP://khamenechemeng.persianblog.ir
hamedshokrannematy@yahoo.com
09143893561

mehdi najafi سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 14:40

سید اسماعیل اصفیائی سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 14:47

سلام استاد
شاید خواننده های این کامنت باور نکنند ولی من از تبریک روز مهندس به بعد این موضوع در ذهنم بود ولی ترسیدم با مطرح کردن این مطلب شما را ناراحت کرده باشم

با آرزوی سلامتی و همه ی خوبی ها برایتان

mehdi najafi سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 14:49

slm ostad kojaye delemon vasat tang shodeh bod ostad man shanbeh khamaneh hastam sharmaneh k natonestam sare kelasam hazer nasham akheh daneshghah eslam shahram kelas daram ostad ma bacehaye mekanek badaz farogol tahselam baz ba shoma dar tamas khahem bod ma az nazarate shoma dar moredeh masaeleh mekanek b shoma bozorgh var neyazmandem ensane mesle shoma baese govate ghalbe mas

jalal asadi سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 18:46

اول سلام. واقعا خجالت کشیدم متنو خوندم! این رسم استاد شاگردی نبود حق میدم بهتون استاد

(اوخودوم یازیلاریوی /چوخ یاندی اورکیم)

( ینه یازرام اورک دیلکین /منده یانخلیام آنلادیم دردین)

( سنه آرزوم بودور منیم استادیم/ اولسون همیشه شاد سنین اورکین)

(یاز همیشه یاز قلمین سونمسین/ دشمنلرین اوزی هچ بیر زامان گولمسین)

۴ ترم مشروط سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 21:25

استاد بگو زن گرفتم وقت ندارم الکی بهانه نیار تو همونی که ما رو تو اتاقت راه نمی دادی

هادی میثاقی سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 21:27

با سلام خدمت استاد گل خودمون
نبینیم اینجوری گرفته و ناراحتی
دشمنانتو اینجور ببینیم
ما که خودت میدونی دورا دور جویای احوالاتتون بودیم
به گوشیتون هم زیاد زنگ زدیم و جواب نمیدادید یا در دسترس نبودید
الان هم اگه میبینید به وبلاگ سر نمیزنیم لپ تاپ نداریم فعلا اگه گیرم بیاد حتما سر میزنم
اگه هم میشه الان خودم تنهایی ۱۰۰ نظر میدم که شما دوباره مطلب برا ما بذارید تو وبلاگتون چون هرچی داریم تا اینجا از شماست
الان به بعدم هم زیاد به راهنمایی شما احتیاج داریم
درباره پایان نامه هم به مشکل خوردیم بتوید کمک کنید ممنون میشیم
با تشکر
یکس از دانشجویان فضول شما هادی میثاقی که همیشه از درس گریزون بودیم

هادی میثاقی سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 21:42

راستی اینم شماره موبایل و میل منه
۰۹۳۵۶۴۱۲۲۵۵
۰۹۳۸۸۹۷۰۵۵۸
hadi_misaghi@yahoo.com

هادی میثاقی سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 21:47

راستی استاد اگه دوست داشتید میتونم یکی از نویسندگان این وبلاگ باشم تا بیشتر در ارتباط باشیم
من مطالبمو جمع میکنم به امید روزی که نویسنده بشم و مطالبو بذارم
به امید دیدار

Ali سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 23:41

سلام استاد ازدواجتونم مبارک باشه.امیدوارم این حرفارو از سر شناختن دانشجوهاتون نوشته باشین نه از ته دل و جدی!از زحمات شما از بابت تدریس و امیدی که به ما سر کلاس می دادین واقعا تشکر می کنم.و بدونید دوستون دارم.

reza jalizban چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 19:12

سلام استاد.امید وارم خوب باشید ما که بایاد شما خوب هستیم.استادبا این که من دانشجوی تاکستان بودم و سه ترم مهمان گرفته بودم ولی باور کنیداستادی با ادب و سرشار از علم ودانش هیچ کجای ندیدم.استادبی ادبی مارو به بزرگی خودتون ببخشید.خاطر خواتیم استاد.

سیدحسام الدین پورمیررضا چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 21:52

داستانی از پائولو کوئیلو

یه پسر و دختر کوچولو داشتن با هم بازی میکردن. پسر کوچولو یه سری تیله داشت و دختر کوچولو چندتایی شیرینی با خودش داشت. پسر کوچولو به دختر کوچولو گفت من همه تیله هامو بهت میدم؛ تو همه شیرینی هاتو به من بده. دختر کوچولو قبول کرد پسر کوچولو بزرگترین و قشنگترین تیله رو یواشکی واسه خودش گذاشت کنار و بقیه رو به دختر کوچولو داد. اما دختر کوچولو همون جوری که قول داده بود تمام شیرینی هاشو به پسرک داد همون شب دختر کوچولو با آرامش تمام خوابید و خوابش برد. ولی پسر کوچولو نمی تونست بخوابه چون به این فکر می کرد که همونطوری که خودش بهترین تیله اشو یواشکی پنهان کرده شاید دختر کوچولو هم مثل اون یه خورده از شیرینی هاشو قایم کرده و همه شیرینی ها رو بهش نداده ______________________________________________ عذاب وجدان همیشه مال کسی است که صادق نیست آرامش مال کسی است که صادق است لذت دنیا مال کسی نیست که با آدم صادق زندگی می کند آرامش دنیا مال اون کسی است که با وجدان صادق زندگی میکند

رضا کاشفی پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:10

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت استاد محترم
زندگی بازی حکمه . مهم نیس دست خوبی داشته باشی مهم اینه که دوست خوبی داشته باشی اون وقت شاید بازی باخته رو ببری .

h/a پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:13

وقتی خدا با یک نقطه جدا میشود از دیگران انتظار ماندن نیست

h///a/////////////// پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:16

دیگران برای خوابیدن قصه میگویند .ما قصه خود را میگوییم تا دیگران از خواب بیدار شوند

سلام استاد خوبم

از وقتی که این پیام را دیده ام، کلافه ام .لکنت کلام گرفته ام.می نویسم و پس میزنم.میخوانم و خط میزنم.
استاد عزیزم نه اینکه من به یاد شما نیستم، نه، یه چهار ماهیه رفتم خدمت سربازی و دور از دنیای تکنولوژی، و این اولین روز پس از چهار ماهه که برگشتم به خونه من قبل از رفتن به خدمت سربازی به وبلاگتون سر می زدم اما حق با شماست من باید می پرسیدم که چرا نمی نویسید و...
استاد من همیشه به یادتون هستم و خواهم بود ، وهمیشه از خوبی های شما گفتم و خواهم گفت تا زنده ام
شما اولین استاد من بودید که اندیشیدن را به من آموختید و من همیشه مدیون محبت های شما هستم

" شبی یادم دارم که چشمم نخفت شنیدم که پروانه با شمع بگفت"

" که من عاشقم که گر بسوزم رواست تورا گریه و سوز و زاری چراست"

ما بچه های مکانیک خودرو منتظر نوشته های بعدی شما هستیم .

TL:09149243320
hafez.ebrahimi@gmail.com
http://mmuhendisler.blogspot.com

محمد رویین شنبه 13 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:16 http://mohammad69m.blogfa.com/

سلام. عیدتون مبارک

مجید قبادی قلعه شنبه 13 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 18:54 http://rahmanpourm.blogsky.com

سلام استاد خسته شدید از دست ما اینو نگید واقعا حیفه که قلم دانشمندان شکسته شود چرا که قلم انها قلم علم و دانش است استاد یک تقاضا دارم شاید گفته خیلیا باشه واقعا مطالبی را که یاد گرفتم از یاد نخواهم برد پس برای امثال ما بنویس

مجید قبادی قلعه شنبه 13 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 18:56 http://rahmanpourm.blogsky.com

استاد یه لطف کنید اگه نمونه سوال ارشد دارید در وبلاگ قرار بدید ممنون میشم

علیرضامقدم یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:13

باسلام
استاد چیزی ندارم بگم فقط چشام پر شد همین

احمد جعفری وایقان دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 00:06

سلام دکتر من همیشه ارادمند شما هستم وخواهم بود من چند مورد تماس گرفتم گرفتم متاسفانه احساس کردم که مزاحم شما می شوم به همین خاطر دیگه نخواستم اسباب زحمت باشم.(من علمنی حرفا سیرانی عبدا) هر کس به من یک حرف یاد بدهد مرا عبد و بنده خود کرده است ومن این را کاملاْ درک میکنم که همیشه سژاسگزار شما باشم من همیشه هستم هر وقت اوقات فراغت برایتان باشد من در خدمتم

حامد دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 00:07

سلام استاد خوب هستین .خسته نباشین.
واقعا شرمنده ام.اما خدارو شاهد میگیرم که همیشه به یاد شما و خوبی هاتون بودم.
استاد فکر نمیکردم بعد دانشگاه اینقدر گرفتار بشم.استاد هرچی یاد گرفته بودم یادم رفته.موندم چی کار کنم.الان تو خدمت سربازی ام.یادش به خیر روزای شیرن دانشگاه و شیرین تر از همه کلاسای شما.
استاد من ارزو دارم مثله شما تلاش و تکاپو داشته باشم.پس میدونم که استاد هیچ وقت دل سرد نمیشه. در اولین فرصت حتما خدمتتون میام.وبلاگتون بی نظیره.مرسی.(حامد ستاری)

ارادتمند همیشگیِِ / دانشجویان خامن دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 00:09

والا اقای دکتر یه بالایی سرمون اوردن که اصلا همه چی از یادمون رفته . وسایلو قرارداد کردیم مثلا ۱۰ تومن الان فقط جنسش میشه ۲۰تومن با این و ون هر روز تو خواب وبیداری دعوا میکنیم .شرمنده به بزرکیه خودتون ببخشین ودل سرد نشین . موفق باشین

hassan azimi جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 22:55

با عرض سلام و درود خدمت استاد عزیزم.
باید هم یه دنیا دلتون بگیره.با داشتن چنین شاگردهایی(البته نه همه بچه ها)هر کسی بود دلش میگرفت.شاید فکر کنید دیر شده ولی از این به بعد شما تنها نیستید.چراکه بر گردن تک تک دوستان حق دارید.کاری که ما در پیش داریم آسان نیست.باید جواب تمامی زحمات-خوبیهاوارزشی که بر ما قائل بودید را فراتر از انتظارتان پاسخ دهیم.آقای دکتر شما الگو و مشوق ما بودید و هستید و خواهید ماند.از ته دل آرزوی موفقیت و کامیابی شما را در تمامی مراحل زندگیتان از خداوند متعال خواستارم. حسن عظیمی 09149914805

saber شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 00:06 http://soundyshop.com

سلام و خسته نباشید....استاد واقعا ارادت داریم به هیچ وجه این پیامو به حساب چاپلوسی نزارین ....واقعا تو اون جلسه که مارو نصیحت کردین واقعا همه بچه ها ناراحت شدن ....اون هفته هم که همه کلاسو تعطیل کردن فقط سر یکی دو نفر بود و الا همه بچه ها از ترم اول با همیم و همه تلاشمونو میکنیم تا بهترین نتیجه رو از کلاس بگیریم ....سرتونو درد نمیارم ما واقعا شما رو تازه شناختیم و این پیام از طرف همه بچه های کلاسه که ما تلاشمونو میکنیم که نشون بدیم اون کارمون از روی قصد نبوده
درسته شبستر خیلی خیلی کوچیکه ولی اونقدر هم مردمش بیشعور نیستن که به کسی که بهشون یه چیزی یاد میده توهین کنن
در کل واقعا شرمندم و خوشحالم که تازه با شما و سایتتون آشنا شدم و امیدوارم خاطره بدی از دانشگاه شبستر تو فکرتون نمونه
اردت

mohsen khodagholi zade شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:09

salam ostade ma zahmathae shomaro hich vaght faramoosh nemikonim ostad az in k ostademoon boodi vaghean eftekhar mikonom

yaghoub ghanemi شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:13

salam doktor kheyli dooset daram

hojjat marefat شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:27

دکتر جان سلام.یاد روزایی که دانشگاه با هم بودیم بخیر.اون وقتا که ما ترم اولی بودیم و شما هم دانشجوی دکترا.ما نق میزدیم از سخت گیری های شما شما هم انکار میکردید سخت گیریهاتونو.ولی همیشه مخلص مرام و مردونگیت هستم.اون موقعی که ترمو دینامیک نمره اول کلاس شدم تشویقتون هیچ وقت یادم نرفت و با خودم گفتم که همه تلاشمو برای ترم بعد هم میکنم جوری که ترم بعدش یعنی آخرین ترمم بااینکه ترم اول مشروط شده بودم شاگرد دوم کلاس شدم.به قرآن فراموش شدنی نیستید............

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد