پژوهش برای دنیایی بهتر
پژوهش برای دنیایی بهتر

پژوهش برای دنیایی بهتر

از پشت کوه آمده ام

پشت کوه


آری از پشت کوه آمده ام !!!

چه میدانستم این ور کوه باید برای ثروت حرام خورد
برای عشق خیانت کرد
برای خوب دیده شدن دیگری را بد نشان داد
برای به عرش رسیدن دیگری را به فرش کشاند
وقتی هم با تمام سادگی دلیلش را می پرسم
می گویند: از پشت کوه آمده…
ترجیح میدهم به پشت کوه برگردم
و تنها دغدغه ام سالم برگرداندن گوسفندان از دست گرگها باشد !

تا اینکه این ور کوه باشم و گرگ…


دانلود فیلم جالب در مورد موتور جت (انگلیسی)- قسمت 1

نظرات 9 + ارسال نظر
رامین چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 18:01

سلام درسته کی از زبونش چیزی نفهمیدم ولی خوب بود
ممنون

رامین چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 18:05

ان ور کوه ماندن راحته مرد اونیه که این ور کوه بمونه مانند اون ور کوه زندگی کنه

hafez جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:57 http://mmuhendisler.blogspot.com

عالی بود ...

hafez جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:59 http://mmuhendisler.blogspot.com

معلم پسرک را صدا زد تا انشایش را با موضوع علم بهتر است یاثروت را بخواند,
پسرک با صدای لرزان گفت ننوشته ام معلم با خط کش چوبی پسرک را تنبیه کرد و او را پایین کلاس پا در هوا نگه داشت پسرک در حالیکه دستهای قرمزو باد کرده اش را به هم می مالید زیر لب گفت: آری ثروت بهتر است چون اگر داشتم دفتری میخریدم و انشایم را می نوشتم

سلام
من معتقدم علمی که به ثروت منتهی نشه علم نیست و فکاهی است

hojjat faqiri جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 16:09

سلام دکتر جان.ممنون که این فیلم جالب رو تو وبلاگتون گذاشتید.خیلی جالب بود

محمد شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 19:12

بی انصافیست که تو را به شمع تشبیه کنم زیرا شمع را میسازند تا بسوزد اما تو میسوزی تا بسازی با آرزوی سلامتی وبهروزی روزت مبارک
استاد شرمنده دیر تبریک گفتم چون جایی بودم که دسترسی به کامپیوتر نداشتم بازم شرمنده

ممنون از اینکه به یاد من بودید
من معلم نیستم تنها مدرسم. شان معلمی خیلی بالاتر از اینهاست. آرزوی معلمی در سر می پرورانم.

حافظ چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 22:10 http://mmuhendisler.blogspot.com

فرقـے نمـے کند !!

بگویم و بدانـے …!

یا …

نگویم و بدانـے..!

فاصله دورت نمی کند …!!!

در خوب ترین جاﮮ جهان جا دارﮮ …!

جایـے که دست هیچ کسـے به تو نمـے رسد.:

دلــــــــــــــم…..!!!

دانشجو...... جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 17:53

سلام دکتر جان
درد دلی داشتم ُکه انسانی با شخصیت و کاملی در ذهنم پیدا نکردم تا حرف دلم رو بهش بگم.شاید این حرف دلم ؛حرف دل دانشجوهای دیگه هم باشه.استاد وقتی بچه بودم والدینم میگفتند:بچه پاشو به درست برس؛درس نخونی کارگر میشی....از این حرفها .حالا با ۱۰۰۰مصیبت وبی پولی درس خوندیم لیسانس گرفتیم.دو ساله درسو تموم کردم .تو این ۲ سال به تمام استخدامی های دولتی سر زدم .بعضی هاشون گفتند چون تو شهرستان دانشگاه آزاد خوندی استخدام نمیکنیم باید تو مرکز استان میخوندی.بعضی هاشون هم گفتند مدرکت با سازمان سازگاری نداره.سازمان های خصوصی هم که ۳۵۰تومن حقوق میدن اونم تو غربت.خلاصه دکتر جان سرتون رو درد نیارم حرف آخرشون این بود که بند پ نداری برو تو کوچتون بازی کن.
آخه میگم دکتر اگه نون تو درس نیست چرا این همه وقتمون رو تلف میکنیم؟ بهتر نیست از اول بریم دنبال کار نه دنبال درس؟دکتر به خدا افسردگی کرفتم.به خدا از بس اعصابمون خرد میشه همه از ما دوری میکنند حتی پدر مادرمون.دکتر جان تکلیفمون چیه؟چکار کنیم؟بالاخره شما چندتا پیراهن بیشتر از ما پاره کردید.ممنون میشم.

با سلام
کاملا درکتون میکنم و خوب میفهمم که چی میگید.
خودم هم بارها و بارها مشابه انچه که نوشته اید را از خیلی از دانشجویان شنیده ام. متاسفانه این درد عمومی جامعه ماست و بیکاری جوانان تبدیل به مشکل اساسی شده است.
من تنها توصیه ام خود اشتغالی است و در این راستا جلسات مشاوره ای با چند دانشجوی سابق برگزار کرده ام و با برخی از انها چند طرح شروع کردیم و تا حدودی موفقیت نسبی خاصل شده است.

اگر فرصت داشتید با هماهنگی قبلی تشریف بیارید دفتر من بشینیم و صحبت کنیم. حداقلش اینه که دردهامونو به هم میگیم و سبکتر میشیم.

نگران نیاش
حلله

دانشجو...... جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:32

سلام به خدمت استادنمونه.ممنون که درکمون کردیدبه خدا خیلی خوشحال شدم وقتی که دیدم جواب مون رو دادید.چشم دکتر جان حتمآخدمتتون میرسم.فدای دکتر خودمون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد