پژوهش برای دنیایی بهتر
پژوهش برای دنیایی بهتر

پژوهش برای دنیایی بهتر

سخن نیکو


نظرات 9 + ارسال نظر
حافظ جمعه 29 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 22:12 http://mmuhendisler.blogspot.com

like

me too

اصفیائی جمعه 6 دی‌ماه سال 1392 ساعت 21:09

تشکر میکنم آقای دکتر از بابت به اشتراک گذاشتن دانسته هاتون و مطالب فوقالعاده و زیبا

لطفا شما هم خوانده های جدیدتون را با بقیه به اشتراک بگذارید

سروش چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1392 ساعت 13:47 http://sseco.ir

دروووود بر دکتر عزیز
فداتون بشم امکاناتش کوووووو
ماکه هرچه گشتیم پیدا نکردیم راهشو ( همه راهاش آخرش به پول میرسه که اونم نیست
ارادتمندم

درود
جاتون رو عوض کنید
پولدارها همشون با پول به دنیا نیومدن
راهشو پیدا نکردید با من تماس بگیرید

با تشکر از نظر شما

سروش شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 13:57 http://sseco.ir

زنده باد دکتر عزیز
دوستون دارم

hojjat faqiri شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 22:55

سلام آقای دکتر.من دو ساله هرجا که ایستادم خوشم نیومد در واقه با روحیم سازگار نبود و درآمدش کفاف زندگی کردن رو نمیدادولی بعد چندین ماه دوندگی و خودمو به آب و آتیش زدن ُودنبال استخدام رفتن ُبا لطف وجود شما دکتر گران قدر ت تونستم جایی بایستم که با روحیم سازگاری داره.گفتنش درست نیست ولی الان ۱/۵برابر حقوقی رو که تو عسلویه میدادند رو در میارم وخدارو ۱۰۰۰مرتبه شکر میکنم که استاد بزرگ وار و یک انسان کامل رو نصیب ما دانشجوهای مکانیک قرار داد.تا عمر دارم دعاتون میکنم

hojjat faqiri جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 23:32

سلام دکتر جان.ما اگه بخواهیم مطلبی خدمت شما ارسال کنیم چکار بایدبکنیم

faqiri پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 19:38

سلام.سال نو بر شما استاد گرامی وخانواده محترمتون مبارکباد.

سلام
من هم امیدوارم در سال جدید موفقیتهای روز افزون منتظر شما باشند.

رحمانپور

پورمیررضا پنج‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:28

سلام
در ابتدا سال نو رو خدمت شما و خانواده تبریک عرض میکنم آقای دکتر در جواب این مطلب باید بگم تازه جایی واسه ی ایستادن پیدا کردم نمیتونم از دست بدمش
ضمنا اقای دکتر شرمنده اینو می پرسم از کشور خودمون نظرات رو میبینید یا اینکه خدا نکنه از اینجا رفتید؟؟؟

سلام
عید شما هم مبارک
پس اگه فکر میکنید جای خوبیه محکم بایستید.

ایران جایی است که در آن ایستاده ام. اگر روزی احساس کردم که جای ایستادن ندارم، خواهم رفت. فعلا جای پامو دوست دارم

موفق باشید
م. رحمانپور

پورمیررضا سه‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 21:25

سلام آقای دکتر
خواستم بگم بی صبرانه منتظر کامنت جدیدتون هستیم

سلام
ببخشید چند وقتی سرم خیلی شلوغه و نتونستم مطلب جدیدی منتشر کنم.
شما بیشتر کمک کنید

رحمانپور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد