پژوهش برای دنیایی بهتر
پژوهش برای دنیایی بهتر

پژوهش برای دنیایی بهتر

تکلیف اول درس مکانیک سیالات- علمی کاربردی شبستر

امید

وقتی این عکس رو دیدم دقایقی چند مبهوت مانده بودم …

خیلی تحت تاثیرم قرار داد و بهم فهموند چقدر ناشکرم... (خدایا چه تحملی داری)

کاش یک چشممو می تونستم بهش هدیه بدم …

استادیوم یادگار امام …


حالا دوست داشتید شما هم نظرتون رو بفرستید و تکلیف رو دانلود کنید.


دانلود تکلیف اول مکانیک سیالات- علمی کاربردی شبستر

نظرات 3 + ارسال نظر
faqiri سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 23:17

سلام خیلی آموزنده و تاثیر گذار بود.واقعا خیلی ناشکر هستیم.

دانشجو سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:47

واقعا عکس خوبی است لطفا خورت هم یه نگاهی بهش بکن و ازش عبرت بگیر و اینهمه به دانشجوهات سخت نگیر
من که تا آخر عمر نمیبخشمد چون باعث ترک تحصیل من شدی

با سلام
ظاهرا از رفتار بنده دلخورید. 1- بهتر بود اسمتان را هم مرقوم می فرمودید.
2- مطمین باشید هر کاری سر کلاس کردم به خاطر خودتان بوده. انصاف داشته باشید مگر من غیر از درس چیزی از شما خواستم یا اینکه حقی از شما را ضایع نمودم. اما اگر هنوز هم فکر می کنید ظلمی شده یا حقی از شما نزد من است لطفا یک روز با هماهنگی قبلی دانشگاه تشریف بیاورید تا تمامی برگه ها و نمرات کلاسی را نشانتان بدهم. من هنوز آرشیو 5 سال گذشته تدریسمو دارم.
با این حال از اینکه کسی فکر کنخ که من مسبب ترک تحصیلشم واقعا شرمندم و عذر خواهی میکنم.

خدا بهتر میداند و به اعماق دل ما و اعمال ما آگاه تر است.

شرف الزیاد سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:27

استاد ما همچنان به طور مداوم سر میزنیم به وبلاگتون و از مطالبتون استفاده می کنیم ولی دوست دارم خیلی مطلب ببینم تو وبلاگتون .
موفق و پیروز باشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد