پژوهش برای دنیایی بهتر
پژوهش برای دنیایی بهتر

پژوهش برای دنیایی بهتر

روز مهندس مبارک !

روز مهندس مبارک 

تا مهندس نباشی و لذت مقاومت مصالح۱و۲  ٬  استاتیک و از همه مهم تر ریاضی۱ پاس کردن را نچشیده باشی!٬ هیجان و احساس غرور زائدالوصف ناشی از خواندن این اس ام اس را در نمی یابی! :  

«برای مهندسین بن بستی وجود ندارد. آنان یا راهی خواهند یافت٬ یا راهی خواهند ساخت...» 

 
۵ اسفندماه٬ «روز مهندس» بر شما مهندس عزیز مبارک باد!

نظرات 4 + ارسال نظر
behzad farajollahi یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 17:22

عرض ادب
کاملا موافقم آقای دکتر گذروندن این درسا خصوصا زیر نظر جناب عالی لذت دو چندان و غرور آفرینی داره.

دانش جو شنبه 24 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 22:22

استاد چرا نمرات رو به اموزش نمی دین خیلی دیر می دین آدم از اضطراب می میره

علیرضا مقدم پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:58

سلام استاد
وای استاد درسته خیلی دیر اومدم تقریبا پنج ماه از روز مهندس گذشته ولی من رو برد به دوران دانشجویی یادش بخیر در کنار شما چقدر خوش گذشت دو سال از اون زمان میگذره چقدر زمان زود میره خدا
به امید موفقیت شما

احمد جعفری سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 14:48 http://jafari68.blogfa.com

سلام دکتر من همیشه ارادتمند شما هستم و خواهم بود من چند مورد تماس گرفتم متاسفانه احساس کدم که مزاحم شما می شوم به همین خاطر دیگر نخواستم اسباب زحمت باشم .
من علماْ حرفا فقد سیرانی عبدتم

هر کس به من یک حرف یاد دهد مرا عبد وبنده خود کرده است

من این را کاملا در ک می کنم که همیشه سژاسگذار شما باشم من همیشه هستم هر وقت اوقات فراغت برایتان باشد من در خدمتم .

همچنین خوشحال می شوم که عضو سایت ما شوید و خوشحال تر می شوم که همیشه راهنمایی ما باشی.
ادرس سایت : www.jtw.ir
با تشکر :احمد جعفری وایقان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد